Conform O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, consumatorul are dreptul sa notifice in scris SC FOSTERRA SERVICES SRL retragerea din contractul la distanta, fara a justifica decizia de retragere si fara a suporta alte costuri, in termen de 14 zile calendaristice, calculat de la data intrarii in posesia fizica a produsului/produselor.

Ca atare, consumatorul are dreptul ca, in termen de 14 zile calendaristice de la intrarea in posesia fizica a produselor comandate, sa notifice in scris, printr-un e-mail transmis la adresa office@fosterra.ro  decizia sa de a renunta la produsele comandate.

Aveti obligatia ca in termen de cel mult 14 zile de la data comunicarii deciziei de retragere sa returnati produsele la urmatoarea adresa: str. Livezii nr. 20E, Sacele-505600. Produsele returnate vor fi insotite de o copie a facturii cu care au fost livrate si a dovezii de plata.

SC FOSTERRA SERVICES SRL va restitui clientului contravaloarea produselor comandate, in termen de 14 zile calendaristice de la data receptionarii deciziei de retragere din contract.

SC FOSTERRA SERVICES SRL va restitui contravaloarea produselor comandate si a costului livrarii prin virament bancar in contul bancar indicat de client.

Costul generat de returul produselor va fi suportat de catre client.

In cazul in care clientul doreste returul partial al unei comenzi, adica numai a unor produse din comanda, SC FOSTERRA SERVICES SRL va restitui numai contravaloarea produselor pe care clientul doreste sa le returneze, fara a returna costul ocazionat de livrarea produselor. Si in acest caz costul generat de returul produselor va fi suportat de catre client.

In cazul in care o comanda la care s-a oferit produs cadou este returnata integral, clientul este obligat sa returneze si produsul cadou in starea lui originala, nedeteriorat si sigilat.

In cazul in care o comanda la care s-a oferit produs cadou este returnata partial, daca produsele pastrate nu intrunesc valoric, cantitativ sau calitativ pragul de eligibilitate al respectivei campanii prin care se ofera produsul cadou, clientul este obligat sa returneze si produsul cadou in starea lui originala, nedeteriorat si sigilat.

Consumatorul nu poate denunta unilateral (in conditiile art.16, literele d) si e) din O.U.G. nr. 34/2014) contracte de furnizare a unor produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate, produse care se pot degrada ori deteriora rapid.

Produsele care urmeaza a fi returnate trebuie sa fie sigilate, intacte si nedeteriorate.

Update: 27.04.2021